vineri, 3 septembrie 2010

Vama Veche 2010

Anu asta am ars-o solitar la mare,tot in Vama,ca de obicei(e singuru loc unde uit ca stau in Romania,fara tarani-si nu ma refer la oamenii de la tara cu o anumita cultura si un anumit comportament bazat pe bun-simt,prosti,manelari,impresari,ciori,roboti,etc),insa de data asta am avut parte de o vacanta linistita,cateva zile la mare in care sa ma relaxez,mai o plaja,mai o bere,mai un fum,sa nu depind de nimeni si nimeni sa nu depinda de mine.Au fost 7 zile in care nu am avut nici cel mai mic stress(chiar uitasem cum e),m-am simtit extraordinar,am cunoscut lume foarte ok(Merme,Bobanu,Grasu,Balamuc,Rpg si toata brigada din Bucuresti,Dementu,Lidia si Julay,Denisa si Cezar,Rudy,etc,m-am reintilnit cu Pascal,ocazie cu care l-am cunoscut si pe Chimie,si in ultima zi au venit si Keloo(ex Weedrecords),cu Ruxi de la Matildele.A fost bere,a fost si verde,a fost si milky,mi-am luat si somn pe plaja,am vrut sa plec cu salteaua la turci,m-am bronzat negru-taciune,m-am si relaxat pe zi,am avut parte si de hardcoreala pe seara la Goblin sau Stuf...a iesit mai tare decat planuisem.
Sfaturi vitale:
1:daca plecati cu cortu-n vama
-puneti-va cortul langa sau intr-un loc cu umbra permanenta(eu l-am pus pe plaja si la 6 dimineata eram in picioare,ca intra programul de sauna)
-in caz ca mergeti in brigada,aveti grija sa stea cineva langa cort ca se ciordeste la greu,daca sunteti singuri,vorbiti cu cineva din jur sa se uite si la cortul vostru cat sunteti plecati.
2:daca aveti bani,evitati calatoriile cu trenu(cfr-u se detelioreaza pe an ce trece,iar trenurile prezinta intarzieri astronomice-mangalia-tg-jiu-14 ore cu rapidu).Creca data viitoare iau avionu de la Craiova.
3:mentineti traditiile si obicieurile Vamii(cheta),hai,nu fiti bulangii:))
Pace si ne-auzim!Taty!!!

Niciun comentariu: