luni, 25 octombrie 2010

Severin

Miercuri seara...pe camin,bine inteles,la o bere cu lumea pe-aici pe palieru etajului 3 din caminu de medicina de la Sara,ne faceam planuri de weekend,la care Ianis,grecusoru nostru,ma intreaba:
-Tse fatsi miine ba scroafo,nu vii cu mine la Severin?
-Ba,sa stii ca vin,ma,manca-mi-ai pula de nevastuica gay!
-Pai vii,da-te-n pula mia,da nu dormi la mine ca io ma duc la matusa lu gagica-mia si ma intilnesc cu ia acolo.
-Bravo,ba grec,ai si gagica...si cum o cheama?Iorgos?
-(rade)Da-te,ma-n pula mia!
-(rad si eu)Ai vrea tu.
-Zi ma,vii miine?Plecam cu trenu de 4.
-Hai ma ca vin.
Trebuie sa mentionez ca eu oricum aveam in plan o excursie de genu la Severin,ultima data cand am fost pe acolo la nunta lu vara-mea,am trecut si pe la Gudron(un mc foarte talentat din Severin),si omu mi-a zis sa mai vin pe la el,sa mai tragem cate ceva(omu are studio profi acasa),o bere,un fum,pot sa si dorm acolo daca e ceva...asa ca n-am stat prea mult pe ganduri si...pac!telefon Severin,omu Gudron la celalalt capat al firului:
-Alo!
-Salut,taty!
-Aaaa,ce faci,frate?
-Ma,uite pe-aci,te sunai sa te-ntreb daca mai sta in picioare treaba aia cu venitu pe la tine o noapte,ha?
-Da,frate,oricand.
-Pai...maine e bine?
-E bine,ma suni si vorbim.
Dimineata urmatoare,cand ma intorceam de la stagiu,primesc un telefon:
-Alo?
-Salut,ba,Neby,ce faci ba?
-Ooooo,salut,ba Martane,ce faci taty?(Martanu e un vechi tovaras de la mine din cartier,ne stim de cand eram de-o schioapa surdo-muta).
-Uite,ma,venii pana in Craiova cu gagica-mea,ca vrea sa-si faca un control ginecologic,si in aia din Tg Jiu n-am incredere ca-s prosti rau.
-Ok,hai ca vin acum,unde ne intilnim?
-Pai eu vin spre Universitate.
-Ok,la universitate in 15 minute.
M-am intilnit cu Martanu si cu prietena lui,am fost la cabinet si doctoru nu venise,cica vine peste 2 ore.Asa ca i-am luat la plimbare prin oras,sa le arat monumentele,deci am fost in Chitare la o bere,apoi la un fast food langa Club Universitatea unde am halit ceva si am mai baut o bere,apoi la un restaurant italian pe langa Kubik unde...ghici ce...am mai baut o bere,timp in care prietena lu Martanu si-a facut controlu.M-am despartit de ei pe drumu spre gara,am ajuns la camin,mi-am facut rucsacu si fuga la gara sa prind trenu!Si am ajuns in tren...personal...l-am cautat pe grec prin toate vagoanele si...pula grec(baga-mi-as pula-n creierii lui atrofiati cat o aluna de nevastuica retardata imi da mie frana,etc,etc...erau gandurile care-mi treceau prin cap in momentele alea).
...si trenu a inceput sa se puna in miscare,a venit si nasa-5 lei de-o ciorbita de vacuta taraneasca la cantina studenteasca,si asa mi-am facut cale libera pana la Severin.Drumu cu personalu pe ruta Craiova-Severin e...cum sa spun eu...mai bine iti tai pula in slow motion cu o panza de traforaj stricata,si apoi ti-o mananci mestecand tot in slow motion,decat sa faci drumu ala...dureros de plictisitor...noroc ca am dat de 2 pizde de la Strehaia care-s la faculta in Craiova si am avut ce face pana la Strehaia...dar Strehaia-Balota a fost...vai de pula mea...si trenu ala mergea cu...3 km/h,n-ai vazut asa ceva...din 3 ore si-un sfert cat face trenu pe ruta aia,creca 2 ore jumate sunt pe Strehaia-Balota.La Balota m-a sunat omu Gudron,ca eu nu aveam credit si el avea minute,si am vorbit pana la Severin,unde urma sa ma ghideze pana la el in Crihala.Crihala e cel mai mare cartier din Severin,singuru loc de acolo unde ma simt ca acasa,acolo am impresia ca daca ma-ntorc,dau de blocu meu,intru la mine-n scara,blocurile la fel,oamenii mai apropiati unii de altii decat lumea de la centru,fac treaba la ei acolo intre ei,nu le trebuie interventii din exterior,se simt bine ei acolo,unii cu altii,asa am fost si eu invatat,si de asta au tot respectu meu.
telefon:
-Ba,unde esti,nana?
-Ma taty,io-s la magazinu ala de unde am luat berea data trecuta,stii tu...
-Aaaa,ba,ocoleste blocu ala si vezi scara de-acolo...hai ca te vad,eu stau la 4,ies eu la tine.
Am urcat la omu Gudron,am baut una la 2,a venit si Ghaara,am mai luat niste beri,au mai venit 2 tovarasi de-ai lor,au mai luat si ei cateva beri,am mai luat si io una,ne-am si retardat un pic,am mai vorbit un pic de noile talente din repu oltenesc si nu numai,Gudron ne-a povestit despre viitorul proiect"Asculta-mi-ai Albumu",va iesi ceva foarte tare,va spun eu...am mai tras cateva bucati pt albumu meu,si una pt un proiect la care lucrez impreuna cu Gudron si Ramonn,am invatat noi metode de a-mi arata sentimentele fata de o femeie in public :))+multe alte treburi interesante...baietii au plecat pe la 4-5 dimineata,si am mai ramas cu omu Gudron la o tacla,pana m-a luat si pe mine somnu...dimineata am halit ceva,am mai tras altceva la mic,am vorbit un pic cu Ramonn si a venit din nou omu Ghaara,si ne-am uitat la omu invizibil: http://www.youtube.com/watch?v=IuEY-Np4baE pana ne-am tirat,Ghaara acasa si eu la gara.Am luat rapidu spre Craiova(7 lei la nas,da super conditii).In tren statea pe langa mine un popa dubios rau care citea cate ceva dintr-o carte.La un moment dat,eu am scos telefonu(un digi vai de pula lui) sa-l sun pe Barsanu sa-i spun ca i-am folosit 2 negative,moment in care popa se ridica la mine si-mi spune:
-Asta nu e telefon adevarat,stiu eu...
-Da ce e,parinte?
-Asta e un paralizant dela special cu care vrei sa ma adormi,dupa care vrei sa ma asasinezi...
-Parinte,te-a tampit foamea sau religia?
-Lasa ca stiu eu ca tu esti asasin platit sa ma omori pe mine,te-au platit astia,nu-i asa?
-Macar de-as fi platit(incep sa rad)
-Aaa,deci ucizi din placere...ce placere poti avea cand ucizi un om,cand ii iei viata pe care i-a daruit-o Dumnezeu?
-Parinte,sa moara mama lu Troy daca nu esti dus rau cu pluta pe Jiu...sau Dunare...n-ai nicio treaba cu viata reala.
-Eu am dat mana cu Presedintele Romaniei,cand nu era presedinte...
-Braaavo,parinte,creca l-ai si votat(rad iar ce plm:)))
-(striga)Nu am votat pe nimeni...au furat sufletu romanilor si acum te-au angajat pe tine sa ma ucizi,ca au vazut ca mie n-au cum sa-mi fure sufletul pus in slujba Domnului.
-Parinte,io am plecat ca esti nebun rau in prostia ta,si asta se ia.Noroc(intind mana).
La care el isi retrage speriat mana si se uita speriat la mine:
-Eu nu dau mana cu tine ca daca te ating tu o sa bagi niste energii negative in mine,cu care ma vei ciurui din interior.
-Sa traiesti...fericit,parinte!...si m-am mutat in alta parte,gandindu-ma cum de a avut ala tupeu sa dea mana cu Basescu,da de mine ii e frica...ahahahaha!!!...pana la Craiova am mai scris cate ceva.In Craiova,in fata garii m-am intilnit cu omu Albina si am mers cu autobuzu vreo cateva statii,am trecut pe la Dj Maxximus pe la servici sa iau un pachet si apoi am plecat la camin.Somn de voie!

Niciun comentariu: